Retur gratuit in 30 de zile

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de noi. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie aduci produsul la noi in showroom.

Serviciul Retur gratuit in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de TOT FIVE-O CONCEPT SRL

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Poti returna produsele atat in showroom, cat si prin curier sau personal la oficiile postale, dupa completarea formularului de retur.
  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Cum te putem ajuta?

Vorbeste cu noi, suntem ONLINE!